2 6 opacity
  • En ren och välvårdad lokal är en del i ett arbetsmiljöprogram
    Slideshow
  • En ren och välvårdad lokal är en del i ett arbetsmiljöprogram
    Slideshow
  • En ren och välvårdad lokal är en del i ett arbetsmiljöprogram
    Slideshow
  • En ren och välvårdad lokal är en del i ett arbetsmiljöprogram
    Slideshow
  • En ren och välvårdad lokal är en del i ett arbetsmiljöprogram
    Slideshow
  • En ren och välvårdad lokal är en del i ett arbetsmiljöprogram
    Slideshow
  • En ren och välvårdad lokal är en del i ett arbetsmiljöprogram
    Slideshow

Kvalitetssäkring

Vi anser att kvalitet är att göra rätt från början, i samband med att offertunderlaget planeras. Hur mycket vill kunden betala – för vad? Vilket är behovet?

Den tekniska kvaliteten:

  • Frekvens
  • Metod
  • Personalens kunskaper
  • Arbetsorganisation
  • Anpassad maskinpark/utrustning

Kundens förväntningar = Resultatet

Funktionell kvalitet:

  • Service
  • Förmåga att lösa konflikter
  • Arbetsformer

Grunden till bra kvalitet är att i förväg ta reda på kundens förväntningar.

right

PD Miljövårdsservice AB
PD Miljöanpassning AB

Adress:
Möllersvärdsgatan 5
754 50 Uppsala

Lokalvård/Förvaltning:
Tfn: 018-15 45 40
Anpassning:
Tfn: 018-15 45 50

Fax: 018-71 45 00

E-post:
info@pdmiljovardsservice.se
kenneth.lindstrom@pdmiljoanpassning.se
skyddsombud@pdmiljovardsservice.se